.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکروی در انتخابات موجب شکست افراد اصلح

دبیر جبهه متحد اصولگرایان گیلان گفت: تأکید این جبهه بر وحدت تمام تشکل‌ها و احزاب اصولگرا و حمایت نیروهای مومن در انتخابات است و یکی از عوامل شکست یا ریزش آرای افراد صالح در انتخابات تکروی برخی از گروه‌ها است.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، نادر یارحسینی در جمع تشکل‌های جبهه متحد اصولگرایان استان تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را از اهداف مهم این جبهه ذکر کرد.

وی شناسایی کاندیدای اصولگرای ریاست جمهوری و شورای شهر و حمایت از آنها در عرصه انتخابات و نیز خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی را از دیگر اهداف جبهه برشمرد.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان گیلان اظهار کرد: حمایت جدی و عملی از فرمایش‌های مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای در تمام امور به ویژه انتخابات از مباحث مهم نشست مذکور است.

وی با بیان اینکه تأکید این جبهه بر وحدت تمام تشکل‌ها و احزاب اصولگرا و حمایت نیروهای مومن در انتخابات است، خاطرنشان کرد: یکی از عوامل شکست یا ریزش آرای افراد صالح در انتخابات تکروی برخی از گروه‌ها است.

یار حسینی افزود: جبهه متحد اصولگرایان بر آن است تا همه به لیست واحد برسند و حکم خدا و سفارش‌های رهبری در ارتباط با وحدت را مد نظر داشته و به آن پایبند باشند.

وی با تصریح بر اینکه جبهه متحد اصولگرایان بر آن است تا از هوای نفس و منیت‌ها که عامل سقوط انسان است دوری کنند، اذعان کرد: خداوند بزرگ پیروزی مومنان را با شرط بیان کرده و فرموده است اگر مرا یاری کنید من هم شما را یاری خواهم کرد و یاری خدا با قید شرط مطرح شده است.
/ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.154 seconds.